Buyuyoruzannecim1 bebeğin ne zaman isterse o zaman emzir benim de bebeğim 8 günlük mememde uyumadığı sürece emziriyorum. Kusarsa da kusarken götür kaynananın üstüne kussun. Sen kendine dikkat ettiğin sürece üşütmediğin sürece bebişin gazı olmaz he oladabilir çünkü bu bebek senin emzirmenle alakası yok. Bol bol emzirki kilo alsın, sarılık olmasın melek. Eğer bebeğin peynir kesiği gibi kusarsa bilki oburluj yapıp seni fazla emmiş ve fazlasını kusmuştur. Su gibi sütünü geri kusuyor ve fışkırtıyorsa o da reflüdendir biraz dik yatır bebeğini. Bizim doktorumuz emdikten sonra hemen yatırma omzuna koy ve kıpırdama 3-4 dk öyle dursun ve poposuna sırtıns gaz çıkartıcam diye vurma kusturursun bebeğini, gazı varsa zaten sen öyle durduğunda çıkaracak dedi. Sonra yatırabilirsin birsz yüksek yatır dedi. Kulak asma şu an en güzel zamanı bebeğinin başka neye ihtiyacı varki ye iç yat 💜😅