Ben başlarda çok bulantım vardı hiç icemedim 16 haftadan sonra bulantı geçti az az içmeye başladım ama hala tiksinme oldu çok içemiyorum 1 litre var yok içtiğim 20 haftalık olduk bebekte suyu falan herşeyi gayet iyi dedi doktorum şuan için bı sorun yok