GamzeM21 valla korku heyecan hepimizde var,nasıl dünyaya getireceğiz,nasıl anne baba olacağız,ona yetecek miyiz vs. Ama sen bile isteye yaptığın kuzuna soğuk davranirsan çok ayıp olur,onun ne suçu var sanki? Kendine zaman ver zamanla alisirsin,kontrollere git ondan haber al mutlaka annelik hissi içine doğacaktır.