Asl13 36 haftalığım karnım taş gibi oluyo belim karnım ağrıyo açılmam yok suyum gelmedi ama çok sertleşiyo karnım kaç aylık oluyorum acaba yaklaşıyomu doğum acaba anneler
Hacere Asl13 son 1 ayınız kalmış tabi belli de olmaz daha erkende gelmek isteyebilir bebiş ama bu zamanlarda böyle oluyordı sanırım
Bankacianne48 Bnde 35+4 oldum belim ve kasiklarimda agri var baya ikinci gebelik sezeryan olacak umarım normal gelmeye kalkmaz ilki sezeryan olmustu
Mltm198 Benimde 36+4 aynı kasık ve bel ağrısı bendede var gece belimin ağrısından tuvalete zorla kalkıp gidiyorum gün içinde o kadar ağrımıyor gece belim tutuluyor