Gulsent Merhaba kızlar 17+2 hamileyim bebeğimin hareketlerini hissetmeye başladım ama bebeğim sadece sabah 6 -7 arası hareket ediyor uykudan uyandırıyor şiddetli oluyo baya böyle bir durum yaşayan var mı aranızda
Dilara0638 Gulsent genelde geceleri ve sabahları uyanık olup gün içerisinde uyuyorlar biz hareketliyken onlar uyuyor biz hareketsiz dinlenme halindeyken uyanıklar
Dilara0638 Gulsent oo benimki kıpır kıpır 😄🧿 maşallah bebişlerimize iyi olsunlar da hareketli olsunlar tek😊