Meseuma ben evlenmeden önce Betül ismini istiyordum kayınvalidesinin ismide aişe kız olacağını öğrendiğimde aişe betül koyalım dedim herkesin çok hoşuna gitti. Sağlıkla olsunlarda Allahım o zamana gelelim de en güzel telaş onlar bulursunuz daha 😀 Ama asel koymasın koca bi neslin adı asel olacak