Smyrkmr hiç üzülme ben 35+5te 3 cm açıklıkla bile doğurmadım. 36da kontrole gittim 3-4 güne doğar dedi doktorum hazır ol dedi yine doğmadı. 37. Haftamda gittim 4 cm olmuş açıklığım doktorumda suni ile doğurabilirsin istersen dedi ben kabul ettim doğum yaptım ama eğer ki yok deseydim muhtemelen doğurmayacaktım yine. Hiç korkma açıklığın bile olsa ben 3 haftaya yakın gezdim. Eğer daha geç doğurmak istiyorsan haftan istediğin zaman gelene kadar çatı ya da açıklık muayenesi yaptırma bebeğin doğumunu tetikliyor