feyzaa34 canım oğuz ölmezdi doktorum. Bence kendi evine yakına takipli ol. O akşam uzakta olsak risk olabilirdi , insan bian once hastaneye gitmek istiyor , tanıdık doktor istiyor. Anne de cok önemli kesinlikle o da o gece gelsin. İstanbuldan gelir en faxla 3 saate. Ama senin hastanede olman daha onenmli. annene ihtiyacın doğumdan sonra olucak, sen hastanede kalırken