ozgmrs benim de hamileliğimin son aylarında kalçadan kasılma şeklinde başlayan sonrasında çok fazla ağrım olmuştu. Son zamanlarda artık yürüyemiyordum, duvara tutunarak yürüyordum onu da yapamayacak duruma geldim.Hastaneye gittiğimde Doktor kontrollerinde tekerlekli sandalye ile gidiyordum. Doğum oldu. Doğumdan sonra eklem, kas hastalıkları ile ilgilenen bir merkeze gittim. Emar vs.çekildi. Ödem olduğunu söyledi. Ağrı kesici ilaç, buz tedavisi ve fizik tedavi için hareketler tavsiye etmişti. Çok şükür sonrasında geçti hamdolsun. Rabbim şifa versin.