Ctorun Merhaba arkadaşlar serklaj dikişi aldıran oldu mu acaba aranızda.anestezi uygulanıyor mu.agri kanama gibi şeyler başınıza geldi mi.iki hafta sonra alınacak benim dikişler korkusu başladı.
Ctorun Tatlisanneadayi doktor 37de alırız 38de de sezeryan yaparız dedi ama internette sezeryan olacaklar o gün aldırsın yazıyor.