Akrepbebek 1anneadayiii evet bugün öğrendim bende .Rabbim hepimize saglikli dogumlar nasip etsin inş 🤲
Aleybcksz derya46 40 gün ama erken doğabilir diye düşünüyorum 🥰 ya bu ay sonu yada kasım 10 11 gibi bakalım
Siir_Hayal Aleybcksz bende Eylül ortasında doğururum diye düşünüyordum sıkıntı stresten günüm geçti ama hala belirti nişan su ağrı hiç birşey yok . Bu kadar bekleyip sezeryan olmam inş