Kızlar 2gün önce aşırı öksürük ve halsizlik şikayetiyle hastanede test verdim ve sonuç malesef pozitif çıktı. Ve şuan çok kötüyüm 6aylık hamileğim kendi sağlığımdan çok bebeğimin sağlığından endişe ediyorum. Daha önce benzer durum yaşayan varmı bebeğe bir etkisi oluyor mu yardımcı olursanız sevinirim