kirpapatyasii1 Kizlar bugün tetanoz aşısı olmaya gidiyordum eşimde yanimdaydi rampa gibi bir yol vardı ordan geçerken bi an dengemi kaybettim dizlerimin üstüne düştüm çok korktum bebeğime bisey olmamıştır deil mi🙏
Zuleyy kirpapatyasii1 olmamıstır Allahın izniyle olsa zaten bi belirti olurdu. Hic aklına kötü birşey getirme zaten o sana tutunmuştur☺️
Zkskdkdkxk kirpapatyasii1 korkmayın bebek kendini koruyor ben ilk haftalarda sandalyeden yere düşmüştüm dengemi kaybedip bişi olmadı rabbim koruyor zamanında benim annem hamile halinle merdivenlerden yuvarlanmış çok şükür bişi olmamış rabbim koruyor bi şekilde
Angela kirpapatyasii1 bend eayni şekilde düşmüştüm 20 falandı haftam kalça üstü yapıştım valla yere. Cok şükür sorun yok 🙏 Geçmiş olsun.🌸
Zelsonr kirpapatyasii1 Canım ben bir 33 Hafta da düştüm birde 35+6 da bir ay içinde iki defa ama ikisi de ağır. Yani bende dizlerimin üstüne düştüm ama dizim parçalandı sanki. Doktor böyle durumlarda hemen hastaneye gidilmesi gerektiğini söylüyor herşey olabiliyor çünkü. Bir acile git derim pişman olmazsın beni dinle.
kirpapatyasii1 Zuleyy inşallah öyledir cevap verdiğiniz için teşekkür ederim 🌸 çok sert düştüm hafif kasık ağrısı çekiyorum umarım bisey yoktur 🤲
Zuleyy Rica ederim ne demek:) bende düsmesemde bazen cok yürüdügümde yada yoruldugumda falan kasık agrısı cekiyorum biraz hafif ılık dus ve dinlen şiddetli olursa gidersin doktora şuan endişe etme bence dua oku kendine bol bol ❤️
kirpapatyasii1 Zelsonr ya çok geçmiş olsun aynen dediginiz gibi pişman olmam tedbir amaclı gidicem yine de saolun🙏
Egemence kirpapatyasii1 olmamıştır inşallah Ben de merdivnlerden düşmüştüm o korkuyla yürüyememeştm bile çok şükür bişey olmadı 🙃kendilerini koruylalar gerçekten galiba
S-Halilova21 kirpapatyasii1 cok gecmis olsun bence bir doktora gidin ne olur be olmaz hem sizde dusunup sikinti cekeceginize kafaniz rahat olsun
Eylul_2 Ben merdivenlerden düşmüştüm hamileyken çok korkmuştum hastaneye koştuk ama hiçbir şey olmadı çok şükür sizde takip edin içinize sinmezse doktora gidin ❣️
eceturan Allah koruyor canim bende ilk hamileligimi markette yumurta kolilerini tasirken anladim karnima agri giriyordu. Farkinda degilim bilmiyorum hamile oldugumu nasil agri kramp giriyor. Isyeri mecbur tasiyosun. Cok sukur Rabbime bisey olmadi
kirpapatyasii1 Zelsonr gidemedim daha canim eşim bu hafta gece çalışıyor gün içinde uyuyor öğlenden sonra giderim anca sorduğun için çok saol🙏🌸😊