9 haftalık gebeyim dün kıpkırmızı kanamayla hastaneye yatisim yapıldı serum prulotun iğne ve progestanlar.. bebekte bişey görünmüyor ve resmen adet oluyorum hayatım da ilkkez gördüm ve ilkkez de böyle birşeyle karsilastim. Doktor olabilir diyor ama bu kadar yoğun ve kırmızı olması çok zor. Başına gelen var mı ??