Ben de 34.haftada yakalandım 11 gün oldu kuru öksürük beni çok yordu bi de eklem ağrıları ama gönlünü ferah tut benim bağışıklığım normalde çok zayıf normal gripte bile yatarak geçer ağrıdan ağlarım hamilelikte çok şükür Rabbim bebeğin sayesinde güç veriyor kolaylık veriyor internetten bi şeyler okuyup moralini bozma bol bol meyve tüket Allah emanetimi koruyor Elhamdulillah