semranaksu283 ablamla aynı dönem hamile kaldık o çatlak olmasın diye krem aldı ben sadece bol su içtim ve zeytin yağı kullandım kaşındığı zaman inan gram çatlak yok göbeğinde ama ablamın maalesef harita gibi oldu, şimdi 2.ye hamileyim yine krem almadım zeytinyağı kullanmayı düşünüyorum