Smyye97 Bebeğim 36+3 haftalık bugün nstye bağlandık nabzı çok yüksek çıktı doktorum doğumhanede tekrar nstye baktırdı orda düzelmişti şükür. Düzelmezse hemen doğumu başlatacağını söyledi. Aranızda böyle bir durum yaşayan oldu mu?