Benim de uyuşmazlığım var düzenli kan vererek takibimi yaptırıyorum ama iğne olmak istemedim doktorumla görüştüm ve gerekirse doğumda da olabilirsin illa şu anda olman gerekmiyor dedi tetenoz aşına gelince de onu da 30. Haftana kadar yaptırabilirsin ben onu da yaptırmadım bende genetik alerji durumu olduğu için onu da gerek olursa doğumda istedim