03264231 ilk 3 ayda önermiyorlar ben 29.haftada kullandım şu an 32.haftaya girmek üzereyim bir sorun yaşamadım aksine halsizlik ve vücut ağrılarım ortadan kalktı bebekle ilgili hareket ve gelişimde bir sorun yaşamadık perinatoloğa gidiyorum kendisi riskli gebelik uzmanı ama o onayladı 29′da kullanılmasını, ilk aylarda birkaç iğne dışında önermiyorlar