Kızlar merhaba 2inci hamileliğim daha karnım 16 haftalık bel ağrısı hep vardı şuanda var ama son birkaç gündür çatı ağrısı başladı çok ağrım var bacaklarımı açınca vajinanın yanındaki kemikler çok fena ağrıyor normal mi bilmiyorum ilk hamileliğimde son zamanlar çatı ağrısı olmuştu ama o normaldi,şu an çok erken korkuyorum benim gibi olanlar varmı?