Ayse_ayhan12 Eğer ağrın normalinden biraz fazlaysa bence doktora git bi kendini göster canım. Bazen anormal giden bi durum karşısında biz hiç şeyin farkında olmasakta vücudumuz bize bazı sinyaller verir. Amacım seni korkutmak değil sakın yanlış anlama sadece tedbir bizden tevekkül allahtan demişler atalarımız ona hitaben söylüyorum.