19+3 günlük hamileyim. Ara ara vajinada batma oluyor ve alt karın bölgemde ağrı oluyor normalmi. Hoş ben hamilelik belirtisi olarak en başta da kasık ağrısı çekmiştim ama bu ağrı ondan biraz daha farklı geliyor. Bilmiyorum ilk gebelik tecrübesizlik her şey geriyor beni :(