annesinin_beybisi kızlar reglime 9 gün var sabahtan beri karnimda adet gibi agri ve bel agrisi vardi bir de bakrim regli olmuşum baya da gelmis bu nasil olabilir daha 9 gün var
Egulii annesinin_beybisi içtiğiniz ilaç yada tükettiğiniz yiyecek içeçeklerden kaynaklanan bşr durum olabilir
Mucizebekliyorum2 annesinin_beybisi bazen mevsim geçişleri o dönem kullanmıs olduğumuz bir ilaç gibi bir çok sebepten erken veya geç gelebiliyo hemen evham yapmayın benim eltiminde bir hafta önce gelmis bu ay mesela ondada enfeksiyon var kanamanız bitince içinizi rahatlatmak istiyosanız bir doktora görünün
Bebegim5 annesinin_beybisi ben de bi ara stresten sizin gibi erken olmuştum streste çok etkiliyor gerçekten
annesinin_beybisi Musabnannesi ama benim hayatimda basima bu sadece 2 kez biri 3 ay önce 8 gün önce oldum biri de bu ay bu sekilde oldu hormonlarim mi bozulmaua başladı yoksa troid hormonunun degerleri artmis ondan olabilir mi ki
Musabnannesi annesinin_beybisi hamile kalmadan önce bir kaç sefer bende o şekilde olmuştum arada olabiliyor tedirgin olmayın içinizi ferah tutun güzel şeyler olsun İnşallah ☺️
NurBanu95 annesinin_beybisi 17 aralıkta adet okup 24 aralıkta bitmişti 4 ocakta tekrar adet olmuştum ne kanaması olduguunu anlayamay hastaneye gitmiştim 1 2 sefer böyle şeyler olabileceğini söylemişlerdi daha sonra 14 şubatta hamile olduğumu öğrendim o kanamanın başladığı tarihi hamilrlik başlangıcı alıyor doktorlar hamile kalınavağı zaman böyle kanamalar olabiliyormuş
annesinin_beybisi NurBanu95 hamile olma ihtimalim yok bu ayı ozellikle de yumurtlama zamanlarinu degerlendirmedik reglim bittikten sonra 2 en fazla 3 kere olmuştur o da yumurtlama öncesi ama neden bilmiyorum 9 gun önce oldum 3 gündür de baya kanamam var
NurBanu95 annesinin_beybisi benimde yoktuuu hesaplıyoruö hala nasıl olduğu hakkında fikrim yok hiç beklemiyordum çünküüüü