Tugbadabak-1 ben genel olarak orada ki doktorların hepsine görünmüşmüşümdür ama biri de beni yanıtsız bırakmadı gerçekten çok memnunum ebelerinden de memnunum şimdi pandemi zamanı gerektiği kadar ilgi olmayabilir ama devlet hastanesi sonuçta hatta kadın doğum bölümünün çok fazla acil kadın doğum bölümüne de gitmişmişim vardı düşük tehlikem vardı Allah için ilgilendiler denize gittim enfeksiyon kaptı bacaklarım Deniz mikrobu oldu 2. Derece yanıklar oluştu bacağımda 2 tane normal acil 1 tane kadın doğum doktoru çağırdılar çok ilgilendiler