Mervegnes Anneler göğüs pompası hangi markaları tercih ettiniz daha önce kullanıp memnun kaldığınız ürün var mı yada çevrenizde kullanıp memnun kalanlar
Kubra3525 Mervegnes evet canım 4 aydır kullanıyorum ben gündüzleri meme almıyor alıştı biberona hep sağıp veriyorum dışarı çıkarkende öyle baya işimi görüyor
Fkt Mervegnes hiç bilmiyorumki benim almam ani oldu doğumdan sonra almıştım araştırma fırsatım olmadı eşim o an denk geldiği için aldı ama şansımızdan memnun kaldık
Sedayavuz Mervegnes şuan hamileyim ama bizim bütün ailenin yeni nesil kadınları bu markayı kullanıp memnun kaldı diyebilirim zaten markanın çıkış ve kullanımı da bir anne olan Resheda Hagen tarafından yapıldığını düşünürsek bence rahatlıkla alabilirsin 😊
ayemzeyzey12 Mervegnes ben kiwi nin kini kullanıyorum çok memnunm ikili lansinoh elektrikli pompam var ama ben mi kullanamıyorum yoksa iyi değil mi blmiyorum ondan pek memnun değilim açıkçası.
ayemzeyzey12 Mervegnes aynen zor bir karar olmalı kolay gelsin inşallah en faydalı olanı blırsunuz 😬🌺
Zyneepemre Mervegnes ben wee baby göğüs pompasını aldım 2 3 kere kullandım çok işimi gördü şuan 1 haftalık bebeğim fazla süt olduğu için onunla sağıyorum ama sütü kullanmıyorum