Eğer doğumunuz yakınsa yani 38 haftayı geçtiyseniz günde 2 bardak adaçayı içebilirsiniz çünki rahmi yumuşatarak doğumu kolaylaştırıyor. Ben şuan 40+1 im kendi ebem özellikle içmemi söyledi rahimde yumuşama olması için bikaç gündür içiyodum bugün kontrole gittim 4 cm açılmam varmış şuan kasılmalarımın sıklaşmasını ve doğumu bekliyorum 🤗