Dünden beri kahverengi akıntı geliyor du. Bugun de sancılarım oluyor şiddetli ama araları halen çok sık değil kasılma sayacı indirdim uygulama. Su falan gelmedi daha. 40 dk uzak hastane. Ne zaman gitsem doğru olur kestiremiyorum. İkinci doğumum bu arada 🤰🤔