Sunabbr Hanımlar iyi geceler 31+3 gebeyim 2 gündür sag ve sol taraflarimda ağrılar var özellikle ayaktayken acaba bebegim yan duruyor ondan mıdır adet agrisi gibi böyle arada kramp tarzinda oluyor yatarken dönemiyorum bile tecrübeli anneler doktora gitsemmi