bahtnurr1 hayır 3 yıldır yüksek tansiyon hastasıyım ve 32+3 hamileyim . Hem özel perinatalog takipliyim hemde Hacettepe üniversitesi perinatalog takipliyim iki doktorumda tansiyonun 14/9 u geçtiği an beklemeden geliyorsun dedi.büyük yada küçük tansiyon farketmez ikisinden biri dahi yükselse geleceksin dediler. Arkadaşın büyük tansiyonu iyi ama küçük sınırda yani takip gerektirir.