40 haftalık hamileyim bugün doktora gittim nst de bişey çıkmadı herşey normaldi doktor 42 ye kadar bekletiyoruz dedi . Bide benim 2 gündür bebek akşam saatleri bya hareketli bı şekilde oynuyor yani her akşam aynı saatte aynı şekilde oynuyor ama 2 gündür de alttan vuruyor bı anda birşey saplaniyo sanki bi ahliyorum canım çok acıyor sonra geçiyor 2 3 kere oluyor . Sizce neden böyle oluyodur