Duamm Kızlar diyer randevümüzde 35 haftalık oluyoruz doktor sancn ve bebeyin kalp ritim kntrolü olck dedi alttan muaine olurmu acaba yaptıran varmı
Esrasena Duamm Nst de göbeğe 2 cihaz koyuyolar,alttan muayene yapmıyorlar,erken haftanız sizin.Benm geçen hafta(39 dayken) yaptılar ,az sancıyla gittim.Zorladı galiba nişanım ve kanamam geldi ama 1 hafta oldu bebek gelmedi,yaptırmayın erkenden sakın ..
Bahar54 Duamm 30.haftamda nst de sanci cikinca vajinal muayene yaptilar bana yumusama var mi yok mu diye.
Hafsam3220 Duamm. 35 hftalıgum bugün gittim sadece ultrason ypttı 2 hfta sonra nts vr 37 hftalık olunca
Esrasena Duamm Erken doğum olabilir.Benim daha günü dolmadan yaptı nişanım geldi 2 gşn kanamam oldu.1 hafta oldu doğum yapmadm sancı falan yok.Yani ne kdr erken o kdr zararlı.Doğumu tetikliyor
edaomereymen Esrasena meraba bende 36+6 oldum yarin bir hafta olucak nisanim geldi ama dort kez cati muayenesinden sonra geldi halada belirti yok sanci fln sizindemi öyle baya korkuyorum bu durumdan bi sıkıntı olur dedilermi devlet hastanesi bastan savma yapiyo hep aklim karisti
yagmurpelit Duamm nstde sancin cikmissa eger acilma varmi yokmu alttan bakmak zorunda cnm ya birden acilman olursa en azindan hemen ciger gelistrci yaparlar bnm 36 surekli sanci cikti 3 kere alttan muyane oldum 3 gun icinde cunku hep sanci cikti yarin sezaryna gircgm allah nasip edrse sukur acilmam olmadi bnm icin zaten tehlikeli bebek ters cunku
AliyeAsel Yok canım olmadı bende ntsde sancıda çıktı ama yapmadı 9 ağustosta olacam ama kesin bu sefer kaçamayacam 🤗🙈
Nisakaplan23 Ben 34. Haftalik 3 günlük oldum doktor hic nts ye bağlamadı 2 hafta sonra gel dedi o zaman bağlar mi acaba
Esrasena edaomereymen Banada hiç sormadan yaptılar,zamanından önce,dün günüm doldu,şiddetli bi sancım yok,nişanı erkenden getirttiler.Keşke yaptrmasaydım.Boşuna heycanla bekliyorum çünkü