99rabia bende 39,1 gunluk hamileyim beklemeni tavsiye ederim canim illaki sancin gelcek acele etme... sancin gelmesi icinde hic bir sey yok oyle seylere inanma... ben ilk bebegimi 41 haftalik dogdu... 2 bebegim 39 haftalik dogdu.. 3 bebekde artik hangi gun gelmisse...sikinti yapma kendine illaki cikacak zaten sabrett canim sabrin sonu selamettir😘😘