Defne74 mhtpmhtp ben özele gittim eşimle beraber girmiştik dr bişi dememişti eşimde orda gördü kızımızı beya bi ilgilendi yarım saat falan durduk içerde şimdi kızımda merak ediyo onunla hirmek istiyorum bu sefer de
Melek0586 mhtpmhtp özelde alıyorlar hatta doktor güzel pozisyon yakaladığı zmanlarda eşime çek babası çek diyodu resimlerini bile çektirdi eşime benimde 40 dk falan sürdü
fatma-kpnk Ben devlet hastanesinde yaptırmıştım 16 dakika falan sürdü normal muayenede bile almıyorlar detaylıda da almamışlardı malesef