seval08 Bati Bahat Hastanesi’nde Ahmet yavasa giden var mı doktorumu değiştirdim Ahmet yavasa gitmeye karar verdim ilk izlenim iyi bir doktor ama aranızda başta beri giden var mı????😊😊
Dilekcnkn seval08 Valla ben bht’ye gidiyorum neslihan bahata instagramda gördüğüm yorumlara göre iyi diyorlar . Burada bir kişi selda mutluay a gitmiş ama bht de doğum yaptı sezaryenini o yaptı şimdi başka bir arkadaşım kontrollere bht ye geliyor ama doğumunu batı bahat ta selda hanım yapacak istersen git bir ikisinide gözlemle
Aysun1990 seval08 ali serkan özkul gidiyorum , kendisi cok ilgili alakalı güler yüzlü kendisiyle 30 haftada yollarımız tavsiye ile kesişti, kesinlikle tavsiye ediyorum Allahın izniyle doğumumuzuda bu hastanede gercekleştireceğiz
seval08 Dilekcnkn Ahmet yavasa bir defa gittim oda iyi gibi ilgili ama yine de sormak istedim aslında Medical Park Irina hanıma gidiyordum ama sorularıma cevap alamadığım için bıraktım hakkımda hayırlısı olsun 😊
Dilekcnkn seval08 Hayırlısı olsun canım senin hakkında batı bahatın tüm doktorları gerçekten çok iyi ama hepsi bht cliniğe ye gitti bazıları batı bahata gidiyor sadece
Esra_3929 Ben Ahmet beye gittim çok ilgili doktor ve özenle bakıyor ultrosan da tavsiye ederim arkadaşımın tavsiyesi ile gitmiştim bende..
seval08 Esra_3929 peki hastane nasıl doğum yaptınız mı orda ebeler vs ilgili mi ben normal doğum istiyorum Ahmet bey normal doğum yanlışı mi?? 🤔🤭😊
Esra_3929 seval08 normal dogum yanlısı benim ikinci gebeligim di ilk sezeryan oldu ama Ahmet bey normal dogumu önerdi 2 gebeligim de ama malesef benim dogum gerçekleşmedi arkadaşım memnundu hastaneden ama eski hastane yeni yapılan yerde çok pahalı