Canım ben de senin gibi evhamlı geçirdim ilk haftalarımı, çok iyi anlıyorum seni. Ama doktorlar korkmaktan bir şey olmaz diyor. Ben de bir gün dışarıdayken arkamdaki köpegi fark etmemiştim ve köpek havlayınca birden ödüm kopmuştu, yerimden sıçramıştım. Ondan sonra gece uyuyamadım acaba bir şey olmuş mudur diye. Çok şükür olmadı. Sen yine de sakinliğini her zaman korumaya çalış tabi sonuçta gerginlik iyi değil ☺️