Gyyildiz Kızlar merhaba🤗 bugün sağlık ocağında kullanılan kalp atışı dinlenilen el doplerini düşündüm alan kullanan var mı? İnternette de fiyatlar alınabilecek seviyede merak ettim alan ve fikri olan var mı? Haraket etmeyince aklına bin türlü şey gelen ve her durumdan nem kapan biri olarak bu gibi durumlarda hep hastaneye gitmek yerine bu şekilde alıp kullansam mı? Bilemedim gerçekten ve sormak istedim şimdiden teşekkür ederim🤗 (bahsettiğim ürünün linki bu düşünen veya incelemek isteyen için https://m.n11.com/armoline-al-440-fetal-dopler-cihazi-P175547879#search )
Anneyimmm Gyyildiz ben cok arastirdim esim almama izin vermedi manyak gibi hergun bakicam cunku bu bebek icin zararli olabilir diye vazgectim cok kafama takinca saglik ocagindaki hemsireden rica ediyorum dinletiyor sagolsun
Gyyildiz Deletedmom397 bence pimpirikli annelerin alabileceği bir ürün ki kullanılan jel bile çok ucuz imternette
drya bence almayin sonucta o dopler i tam kalbin oraya koymaniz gerekiyor. bulamadiginiz zaman huylanirsiniz
Melos Bence takıntı haline getirirsiniz bunlar sağlık ocağında veya hastanede olması gereken şeyler evde pek uygun görmüyorum siz bilirsiniz
Gyyildiz Melos inanın takıntı haline getirip her akşam acile de gidilebilinir bu tarz durumlarda zorlu geçen riskli hamilelik döneminde bu tarz alternatifler bir nebze rahatlatır diye düşünüyorum 🤗
Gyyildiz Imraninannesi ya ben biraz riskli bir hamilelik geçiriyorum ve haraketsiz her anı bana bir sürü düşünce uyandırıyor o anlarda can kurtaran olur diye düşündüm
Haticerol Sürekli dinlenilmesi gerekilseydi hamileligin belli basında zaten doktorlar aldırırdı die düşünüyorm ki kintrol bile belli araliklarda oda sürekli hareket edecek deil ya 2grm canıyla küçücük alanda hareketsizliği normaldir🤣
YagizAsyaMom Aaa böyle bir şey mi varmış demek ki benim gibi çılgınlar için 🤣🤦♀️ alınabilir bir şey bence bir zararı olmaz bence
Kbraengz Angelsounds markasına bak birde. Bebek küçükse veya sırtı dönükse duyamaz ve hiç bir şey olmadığı halde strese girebilirsin gerçekten lazım olmadıkça kullanma bence al hareketleri hissetmezsen bak sadece. Sogukkanlı olacaksan al doktora koşmaktan iyidir tabii ki
Nefesimm Alet elinizde olursa gunde birkac kez yada daha fazla bakmak isticeksiniz birde Sirti dönük olur pozisyonu uygun olmazsa kalbini duyamazsaniz yine acilde alirsiniz soluğu dayanamayip oraya da git gel yine ultrason bebeginizide kendinizide yorarsiniz en büyük kuvvetiniz dua bence 🙏🙋😊