Bynavdal Bugün doktora gittik 34+1 de 1900 bebeğim 100 gr almış bi haftada moralim çok bozuk ne yapmalıyım ?
busra1997alpaslan2021 Bynavdal benimde 35.2 2300 bizimde zayıf ama doktor iyi diyor minyon doğar diyor doğuma kadr 3.200 olur bebek baş aşağı
Dilara0638 Bynavdal ben 33+4 te gittiğimde 2300 dü şuan aynıyız 34+1 bebeğe kilo aldıracak şeylere muz,badem,ceviz,fındık,bebe bisküvisi,kaşar peynir fln diyorlar onları bi deneyebilirsin canım
Bynavdal busra1997alpaslan2021 benşm suyumda biraz az herhafta kontrole gidiyorum umarım hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız
Tugbaysma Kizlar saçmalamayın gayet güzel kilolar kilolu bebek iyi diye birsey yok 2500 kilo üzeri her çocuk normal sayılıyor hem çok hızlı kilo alıyor yeterli sağlıkla doğsun son ayda alir kilo
Bynavdal Tugbaysma biraz suyumda azalmış herhafta takip dedi doktor endişelendim sürekli önde giderken biranda böyle olunca 🥺
Dilara0638 Bynavdal bende çok fazla dikkat etmiyorum açıkcası birazda bebişlerin yapısından olabilir üzülme
Bynavdal Gizemeymen Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin 3 hafta önce biranda suyun azalmış kilosuda geride kalmış dedi öncesinde hep önden gidiyordu nie böyle oldu anlamadım