Bernaalim konyaya geleli 2 ay oldu. Harıl harıl doktor arayışndaydım. Mehmet bardakçı, Fuat demir, nil okur en çok gidilen doktorlar.
Devlet hastanesinde doğum yapanlar var ama bi çoğu memnun kalmamş. Kalanlar da var. Şehir hastanesinde halime Göktepe varmış çokkk iyi diyorlar ama bir aydır randevu alamadım. Devlet hastanelernden randevu alabilmek büyük eziyet burda. Büyükşehir hastanesi belediyeye bağlı bi hastaneymiş yarı özel. Ordaki doktora gitmeye karar verdim orda doğum yapanlar çok memnun kalmş temizliği ilgisi çok iyimş öyle dediler .nihal büyükköprülü .fiyatlarda uçuk değil.önereblirm 🙏🏻