Sevgiliiiii Sizdede var mi bu sikayet 1 haftadir sanki belimde fıtık var gibi eğilip kalkarken cok canim aciyor
Asiyes Sevgiliiiii benimde aynı şuan 23. Oldum biraz hafifledi hele evde dolansam iş güç dayanılmaz oluyor yattığım yerden kalkamıyorum
Yamacin-Annesi Sevgiliiiii evet bendede oluyor ama vitaminlerimi kullandıktan sonra hafifledi bi kan testi verin benim kan degerlerim ve vitaminim düştüğü için oluyormuş 22 haftalık olucam