Aysencim Canım hiç üzülme demekki böylesi daha hayırlıymış benimde 4 kürtajım 1 düşüğüm oldu ne kadar çok üzüldüm kahroldum ama şimdi düşünüyorum da demekki hayırlısı öyleymiş onlar olsaydı belkide sağlıklı olmıcaklardı öyle düşün Allah sana sağlıklısını nasip etsin bana dediler ki hastaneden sakın üzülme ya 4 -5 aylık olsaydı napıcaktın doğurucaktın demişlerdi düşündümde doğru diyolar ozaman daha çok üzülücektim benim kürtajlarım hep 6.haftada sonlandı ne bebeğin yüzünü gördüm ne biseyini kan pıhtısıydı gittiler bunada şükür neler yaşayan insanlar var dua et Allah’tan sağlıklısını hayırlısını nasip etsin sana 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻