isilbydr Kizlar akşam yemeğini yedikten en geç 2 saat sonra midem kazınıyor. Resmen günlerdir bişey yememiş gibi kramp giriyor. yiyorum artık dayanamıyorum çünkü Sizin de böylemi bı tek bende mi oluyor
ArenAsilmomm isilbydr ben 9+5 im bazen aşırı iştahsiz oluyorum gün boyu bişey yiyemeyecek kadar bazen ise sizin dediğiniz gibi ☺️ Ama zaten doktorum kendini aç bırakmamaya çalış saatte bir birşeyler ye demişti
isilbydr Zma evet farkındayım bende ama gerçekten dayanamıyorum. Hiç bir şey yememiş gibi midemDe sancı başlıyor. Mecbur yiyorum
isilbydr ArenAsilmomm keşke iştahsız olsam. Gayet iştahlı bir şekilde yiyorum. Benim sabah mide bulantım oluyor öğleden sonra akşam yatana kadar dünyaları yiyorum.
isilbydr Gigiiii 6+4 um bende. 7 de eşimle akşam yemeğini yedik. Ya gerçekten 3 çeşit çorbası pilavı ana yemegi yanında yoğurt 9 da armut ve kuruyemiş yedim şimdi midem hiç bişey yememişim gibi kazinmaya başladı.
Gigiiii isilbydr bende öyleyim vala kuzum ama az az sık sık yemeye calışıyorm cok yersem cıkarıyor um çünkü midemi rahatsız etmemeye çalışıyorm o yüzden
isilbydr Gigiiii çıkarma konusunda sıkıntiyi sabah yaşıyorum ben. Gözümü açtığım anda midem bulanıyor. İşte öğleden sonra hiç bir şeyim kalmıyor alabildiğince yemeye başlıyorum durmadan.
isilbydr morsumbul bende normalde kabızlık sorunu olmazdı. 5. Haftada kabızlık ve şişkinlik sorunu yaşadım. Günde 2 öğün activa ile çözdüm o sorunu. İlla activa olacak diye bişey Yok ev mayalı yoğurtta aynısı
eylulmucizesi27 morsumbul bende 6+3teyim bende de şişkinlik ve hazımsızlık var ve beni çok rahatsız ediyor 🤦🏼♀️
isilbydr Gigiiii aynen bende senin gibiyim. Mesela şuan bulantım var ve ben yataktan ne kalkabiliyorum ne dönebiliyorum
Gigiiii isilbydr Allah kolaylık versin hepimize kuzum. Baş ucuna cubuk kraker koy. Uyanır uyanmaz at bi kaç tane ağzına
isilbydr deletedmom27371 gün geçtikçe daha kötü oldum bende. Suan seninle aynı durumdayim sarı leblebi çizi bisküvi baş ucumda ogurmekten karnım ağrıyor artık
Hempol isilbydr bende sürekli açım sinirleniyorum doymamaya 3 kilo almışım engellemeye çalışıyorum kendimi yememek için ama baş ağrısı yapıyor mecbur yiyorum 😟
Raziyetes Mide bulantısı için doktorum bir ilaç yazdı o kadar memnunum ki mide bulantım yok çok şükür 🥰🌺 ve evet bende çok sık yiyor ve sık acıkıyorum