Kızlar bugün yere eğildim top almak için belime bir ağrı saplandı. Sol tarafımdan popoma kadar tam sırtımın yanı. Sabahtan beri yatıyorum asla eğilemiyorum. Oturup kalkarken çok zorlanıyorum. Doktora gitmedim çünkü ilaç içemem film çekilemem. Siz de yaşadınız mı nasıl geçti naptınız?