alparslanannesii1661 Kizlar merhaba dün ilk doz covid aşımı oldum ama dünden beri bebegimde hic hareekt yok nerdeyse önce normal falan dedim ama bu saat oldu hala bisey yok esimi bekliyorum hastaneye gidecez ama bu durumu yasayan varmi haftam 32 bu arada
1999luanne alparslanannesii1661 Bi gün daha bekleyin bende yan etki yaptı bende o gün hissetmedim bi gün bi geceden sonra hissetmeye başladım
Sunny alparslanannesii1661 ben de 32de oldum ilk dozumu benim de ilk gün çok hareketsizdi biraz ateşim vardı ama sonra geçti tamamen bilemiyorum tabi biraz hassas bi konu içiniz rahat etmezse bi nst çektirin
mcansu alparslanannesii1661 inşallah tedirgin olacak bir durum yoktur ama eğer sizi sıkıntıya sokmayacaksa ulaşım vs yine de doktora danışın. Ben aşıdan sonra sıkıntı yaşamadım hiç hareket konusunda. Aşı olduktan sonra bebeğimin kalp atışlarına vs de bakıldı. Aşıdan sonra da hep hareketliydi. Henüz sadece ilk doz Sinovac oldum on gün sonra ikinci dozumuz var.
Belacivciv alparslanannesii1661 Hiç beklemeyin gidin bir baktırın. Bi sorun yoktur diye düşünüyorum inşallah da öyle çıkar🙏🏻
alparslanannesii1661 1999luanne hareketsizlikten cok korkuyorum nedense ama cok teşekkür ederim olmazsa oylede yapabilirim
Tugbaaygt alparslanannesii1661 bende yaşadım aynısı ilk gün neredeyse hiç yoktu ikinci gün yavaş ti icin rahat etmesi için git
alparslanannesii1661 Sunny burdaki postlardan okudukça cok önemli oldugunu düşünüyorum ondan beklemiyim dedim çok teşekkür ederim
alparslanannesii1661 Rabiaaa diyetteyim bide tatli bi cikolsta bile yedim belki hareket eder diye ama yok
Birsen_defnem alparslanannesii1661 bence hemen gidin ben bekledim gittiğimde geç olmuştu 34 haftamda karnımda kaybettim kızımı 😢😔
alparslanannesii1661 mcansu ben biontech oldum dun bir hanimefendi hareketlerde yavaslik oluyor diyince üstüne düşmedim ama bu kadar hsreketsiz olmaz diye düşündüm 24 saati geceli cok oldu çünkü
mcansu alparslanannesii1661 her ihtimale karşı doktora görünmen iyi olur. Umarım ve sanmıyorum bir şey yoktu inşallah ama yine de aklında kalıp stres yaşama.
alparslanannesii1661 Belacivciv bekledigime bile pişmanım ama etkinlenir diye bekledim ınsallah bu akşam gidicem teşekkür ederim
Jdjdjdjk alparslanannesii1661 bende öyle aşı oldum 1 gün hiç hareket hissedemedim bekledim sabah tam gidecekken hareket etti hareketleri devam etti aşı az da olsa onları da etkiliyor sanırım antikor onlarıda etkiliyor hissediyorlar
Jdjdjdjk alparslanannesii1661 bişey olduğunu sanmıyorum bende öyle çok endişe ettim hatta çok ağladım keşke olmasaydım diye şükür sonrasında kontrolümde vardı bişey yok