Sevinc-Berke Rojbin27 Amin canım Allah razı olsun hepimiz sağsalim alalım kucaklarımıza inşAllah 🤲🏻🥰♥️
keyifkahvesi Rojbin27 son 52 inşallah bu gece erken doğum riski de var hayırlısıyla kucağımız alalım inşallah 🌸
Ayselina Rojbin27 amin canım amin inş Allah herkesin yardımcısı olsun sağlıkla gelsin bebişlerimiz🙏🏻🤗
Rojbin27 Kumru_ canim erken hamile kalmışın zor oluyor mu ama hayırlısı inşallah Allah kucağına almayı nasip etsin ❤️
Znur1997 Benm de son 56 gunum kaldı 32 haftalıgım. 26 aylık oglum var onun pesınde kosmaktan aksam oldumu pertım cıkıyor 🤦♀️ bel agrılarm basladı halsızlık dersen o hat safada 🤦♀️ evden dısarı adım atasım gelmıyor artık
Rojbin27 Znur1997 Allah yardımcın olsun canim oğlun daha küçük daha erken değil mi ama hayırlısı inşallah sağlıkla alırsın kucağına
Kumru_ Rojbin27 Evet erken oldu bayağı. Ama isteyerek yaptım. Yalnıziz oğlum yanlız kalsin istemedim kardeşiyle büyürler diye düşündüm. Zor geçiyor. Doğunca da zor olucak büyük ihtimalle ama inşallah zamanla herşey çok güzel olucak 🌸🌸
UmayGul Rojbin27 cok gecmis olsun biz corona olmadik henuz ama bu hafta basladi nefes darligimiz hic sorma bel agrisi hic gecmiyor zaten💙
Rojbin27 Kumru_ aynen oda var kardeşiyle berber büyürler ilk başta zor olur sizin için ama sonradan her şey dediniz gibi hersey çok guzel olur🌸🌸🌸
Zehrakutay2018 Rojbin27 hareket etmekle zorlanıyorum bide nefes darlığı çok yoruyor beni yine de çok şükür napalim bebeğim iyi olsun da elbet geçecek hepsi