Merhaba hanımlar 35+6 bugün muaneye gittim kontrol de hersey normal çıktı kilosu 3200 boyu 49 cm üç aydır tansiyonum yüksek çıkıyordu ilaç kullanmaya başladım bugün idrar tahlili verdim idrarımda protein çıktı gebelik zehirlenmen var dedi pazartesi ameliyata alacağım dedi pazartesi 36+3 oluyorum bu kötü bir durum mu riskli çocuğumda sıkıntı olur mu