06minik17 detayli USG için 350tl ozelde para istediler. Ayni zamanda zubeydeye de gidiyordum orda da nasıl olsa ayni işlemi yapacaklar diye para vermek çok cazip gelmedi. O yuzden zubeydeye gittim. Herkese ayni saati randevu veriyorlar. Sonra sirayla alıyorlar fakat ben hic memnun kalmadim acikcasi. Hic bir aciklama yok. Gostermek yok ve kisa sürüyor. Simdiki aklim olsa kesinlikle baska bi yere giderdim. Zaten usg odasinin kapisinda bile cinsiyet sormayin yaziyor. Ataturk araştırmayı cok kişiden duydum herkes memnun.