Merhaba hanımlar, 11 haftalık hamileyim yaklaşık 2 gündür kasık ve bel ağrısı yaşıyorum şiddetli değil ama ayakta fazla kalamıyorum ve dışarıya çıkamıyorum ne yazık ki 😞 sizce normal midir? Yaşayan var mı acaba?
Herkese mutlu ve bulantısız pazarlarrrr ❤❤