Rahime_47 Tansiyonum sürekli 13 biraz yüksek. Doktorum prinatoloji bölümüne gönderdi benim gibi olan varmi
Avciii Rahime_47 hiper tansiyonum var 150. Çıktı geçen yatış verdiler iki gün yatıp çıktım inşallah 34 kadar giderim ya şuan 26+3
Sngl2707 Ayımdan beri yüksek tansiyon var bende. Beni önce kardiyoloji yönlendirdi sorun çıkmadı. Alfamet kullanıyorum 33. Haftamdayım şuanda.gebeliğim hep riskli geçti dikkat etmek gerekiyor
Sedayavuz Bende arada 17leri görüyorum ama ilaç kullanma taraftarı da değilim. Çok zor bir süreçmiş 😔
Rahime_47 Sedayavuz neden ilaç kullanmiyorsunuz. Gebelik zehirlenmesi yaşaya bilirsiniz allah korusun bebeginiz için bence için