Hayırlı akşamlar arkadaşlar size bir şey danışmak istiyorum. Benim adetim 30. günde genelde öğle saatlerinde geliyor ama bu defa her zamankinden farklı olarak bir gün öncesinde akıntıyla karışık çok az kan geldi bekledim ertesi gün yani tam 30. günde adetim geldi ama akşama kadar leke gibiydi akşam 9′'dan sonra sökülmeye başladı ve adetimin 2. günü normal adet gibiydi 3. Yok denecek kadar azdı 4.Gün tamamen kesildl her zaman 6 gün süren adetim 3 gün sürdü. adetliyken ve sonrasında ara ara başım döndüğü için kafamda şüphe kalmaması adına adetin 6. gününe denk gelen gün sabah idrarıyla test yaptım ilk başta bir şey yoktu 2-3 saat sonra baktığımda 2.çizgi silikti başına böyle birşey gelen var mi ? sizce böyle bir şey mümķün mi? adetten sonra silikte olsa çizgi çıkabilir mi ???