Melisturan-29 Merhaba arkadaşlar doğum yapmadan önce çatı muayenesi yaptıran var mı varsa nasıldı agrı oluyormuydu
durukusunannesii Melisturan-29 ben yaptırdım hemde ertesi günüde dogum yaptım tetiklemis olabilir😂 hafif acı oluyo ama burdaki insanların abarttıgı kadar degil zaten 10 saniye falan sürüyo kendimi kasmadım hemen geciyo o sıra doktorum benimle konustu unutturdu o acıyı😂
alininannesiii Mervegnes bende olucam evet anlatabilirmisiniz nasıl yapılıyor acaba sadece altınızımı çıkarıyorsunuz yoksa size giymeniz için önlük gibi elbise mi veriyorlar 🙄
Aysenurrrrrrr alininannesiii altınızı çıkarıyorsunuz sadece çatala yatıyorsunuz ilk bi girişte ince bi acı oluyor o kadar sonra bitiyor hemen ☺️ Kasmamak gerekiyor
Aysenurrrrrrr alininannesiii örtüyorlar canım üstün görünmüyor örtüyü kaldırıp muayene ediyor zaten☺️ Benim doktorum doğum katına gönderip ebeye muayene ettirdi beni☺️
alininannesiii Aysenurrrrrrr nasıl bir şeyle muayene etti acaba onu da bileyim psikolojimi hazırlarım ona göre 😂😂
durukusunannesii alininannesiii parmaklarıyla baktı benim doktorum hem catıma hem acıklıgıma baktı ama bazı kişiler burda bi aletlede bakıldıgını söylüyor